четверг, 13 сентября 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. 
     На початку проекту вчитель може застосувати такі методи оцінювання, як «Вивчення прикладів робіт учнів» та «Мозкова атака», щоб  визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, використовуючи як інструменти оцінювання приклади робіт і оцінювання різних учнів, дані тестів, тему обговорення, записану на аркушах паперу, в електронному документі або на дошці.
    Впродовж роботи над проектом оцінюється діяльність учнів за методами «План проекту», «Спостерження груп», «Звіти про виконання проекту», для того щоб своєчасно відслідкувати прогрес у їх навчанні та надати зворотній зв’язок.
    Під час  оцінювання роботи над проектом, наприклад,  наукових  досліджень, презентацій ,  або виступів учнів, учитель використовує методи «Продукти діяльності» та «Демонстрація».

Комментариев нет:

Отправить комментарий